İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), lise–üniversite iş birliğini güçlendirme çalışmaları
kapsamında 17 Haziran 2026 tarihinde İstanbul Erkek Lisesi öğrencilerini ağırladı.
Üniversitenin yerleşkesini ziyaret eden öğrenci ve öğretmenler, akademik ortamı yakından
tanıma ve geleceğin teknolojilerine yönelik farkındalıklarını artırma fırsatı buldu. Halkla
İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, öğrencilerin saat 11.00’de
servislerle okullarından alınarak saat 12.00’de J Blok kampüsüne ulaşmalarıyla başladı.
Üniversite yerleşkesine gelen öğrencilere ilk olarak kapsamlı bir İGÜ tanıtım semineri
gerçekleştirildi ve konuklara sandviç, meyve suyu, çikolata ile kurabiye gibi çeşitli ikramlar
sunuldu. Düzenlenen bu tanıtım seminerlerinde, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin eğitim-
öğretim olanakları ve öğrencilerin gelişimine sunduğu katkılar detaylı bir şekilde aktarıldı.
Halkla İlişkiler ve Tanıtım uzmanı Barış GÜNDOĞDU tarafından gerçekleştirilen
sunumlarda, uluslararası akreditasyonların mezunların kariyer yolculuğundaki önemi
vurgulanırken; üniversitenin sunduğu ücretsiz Çift Anadal ve Yandal imkanları ile üst düzey
teknolojiyle donatılmış laboratuvarlar hakkında kapsamlı bilgiler paylaşıldı. Tanıtım programı
dahilinde Çözüm Merkezi uzmanlarından Helin Hanım tarafından "Come to Gelişim"
projesinin detayları ve üniversitenin uluslararasılaşma stratejileri aktarılırken, aynı zamanda
"İGÜ Koçun Olsun" sistemi hakkında da katılımcı öğrenci ve rehber öğretmenlere yerinde
paylaşımlarda bulunuldu. Öğrenciler ve öğretmenler, sunumların ardından üniversitenin
kütüphane ve Winter Garden gibi sosyal ve akademik alanlarını gezerek yerleşkedeki yaşamı
yerinde gözlemleme ve serbest zaman geçirme fırsatı yakaladılar.
Etkinliğin en dikkat çekici kısmını ise İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi bünyesinde
gerçekleştirilen demo ders oluşturdu. Saat 12.45 - 15.00 arasında düzenlenen bu uygulamalı
derste öğrenciler, Dr. Öğr. Üyesi Eren Efe ile bir araya gelerek "AI (Yapay Zekâ) ile Sosyal
Medya Manipülasyonu ve Gerçeklik" konusunu laboratuvar ortamında, akademik bir
perspektifle deneyimleme şansı buldular. Program, öğrencilerin saat 15.00’te servislerle
yeniden okullarına uğurlanmasıyla başarıyla tamamlandı.